Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
5+1
5+1

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Nailtech.pl

 

    1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
    2. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.nailtech.pl
      Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
    3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się po tym, jak do sklepu dotrze potwierdzenie złożonego zamówienia.
    4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
    5. Jeśli towar oznaczony jest jako "Chwilowy brak na magazynie"' oznacza to, że nie jest on wprowadzony do magazynu Nailtech ale prawdopodobnie jest dostępny u naszych dostawców. Cena takiego towaru jest ceną z ostatniej dostawy do naszego magazynu. Nie możemy zagwarantować, że cena ta pozostanie niezmienna dla kolejnej dostawy dlatego też w przypadku zmiany ceny u dostawcy lub też długiego terminu dostawy zarówno Klient jak i Sklep mają prawo zrezygnować z dokonania transakcji bez żadnych konsekwencji.
    6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
    7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub Paragon. Faktura VAT/ Paragon wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
    8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury czy paragonu.
      Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
      Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem biuro@nailtech.pl lub telefonicznie (patrz Kontakt).
    9. Wszystkie ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
      Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. (więcej o sposobach i kosztach dostawy patrz Dostawa)
    10. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
    11. Zamówiony towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin.
    12. Przesyłki dostarcza:
      Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2-3 dni robocze,
      Przesyłki kurierskie, szacunkowy czas dostawy 1-2 dni robocze,
    13. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
      1. przy odbiorze: należność pobiera kurier,
      2. szybkim przelewem przez platformę PRZELEWY24
      3. przelewem bankowym na konto sklepu.
      4. kartą kredytową.
    14.  Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    15. Zgodnie Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
      Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.

      Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz zwrot kosztów doręczenia zamówionego towaru - do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie  Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Zwracając towar klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
    16. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
    17. Reklamacje.
      1. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać pisemnie. Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Te same dane powinien podać w przypadku zgłoszenia reklamacji.
      2. Klient może skorzystać według swego wyboru z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta produktu) lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) oraz uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
      3. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym klient może żądać naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
      4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres firmy Nailtech; ul. Arnikowa2/1, 62-070 Gołuski. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
      5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę/paragon.
      6. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie - zgodnie z żądaniem klienta - naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, sklep obniży cenę towaru lub przyjmie odstąpienie klienta od umowy sprzedaży.
      7. Jeśli naprawa lub wymiana towaru na inny wolny od wad będzie niemożliwa (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep w zależności od woli klienta, zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
    18. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi klient.
    19. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Nailtech Anna Rosińska. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
    20. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
      1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Nailtech oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
      2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
      3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
      4. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
    21. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2017 r. do dowołania. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.nailtech.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Kod rabatowy nt10